sobota 31. října 2009

... vychytávání mušek...

Tak dneska jedem v rámci vychytávání mušek :) má představa, že bílé plátno a externák mi postačí, byla drobet zavádějící - na bílé totiž je vidět i ten nejmenší stín :( takže první serie je taková tvrdší... a ty stíny tam ještě furt jsou :(

Adélka a Kája:







... a jelikož se náhodou stavila na návštěvu ještě jedna kamarádka s dětma, tak jsem neváhala nahnat ji před rozbalené plátno :) a pro nasvícení použila asi další 3 lampičky, co jsem posbírala po bytě. Huráááááááá!!!

Pavlínka a Martínek:





a svalovec na konec :)



... a myslím, že mám s focením zase na dlouho vybráno :)

3 komentáře:

  1. April super fotky!! Mám vyzkoušené, že je dobrý od bílého pozadí focený objekt trochu poodsunout dopředu, tak kolem 70cm a už to stíny tolik nedělá, horší je to směrem dolů, to jsem ještě takhle nefotila, vždycky tam mám deku, pléd nebo prostě nefotím tu část na zemi...a s bleskem..můžeš si na něm zvýšit intenzitu - EV, hodně to pomáhá i na stíny!! A prosím tě, jak máš uchycené to pozadí?

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný fotky, ale ta třetí, ta je senzační!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. koš úplně hodit dopryč a jinak dokonalé. stíny pokud nejsou tvrdé tak ničemu podle mě nevadí. Nefotíš přece produktové foto.

    OdpovědětVymazat